martes, 3 de agosto de 2010

Otro

Este es largo... Aparece Shinju por primera vez :D

La nova aprenenta




Un dia a la botiga . . .



Akari:Sento sorolls.

MajorMoon:Serà la Mina.



Van totes a l’armari.



Mina:Hola!Avui no heu tardat tant com l’altre vegada,eh?Us venia a dir dues noticies. Una,es que demà hi ha el nou examen de bruixes.

Totes:Ah.

Mina:Algun problema?

Juliett:No,cap.

Mina:Continuo. La segona es que vindrà una nova aprenenta. En veritat,ja ho es,però farà els exàmens amb vosaltres a partir d’ara.

Totes:De veritat?

Miyoko:Com és diu?

Mina:No ho recordo. Demà ja la veureu. Adéu!



Marxa.



Wii-Wii:Que fresca que es.

MajorMoon:Per aquest examen, entreneu molt. No vull que la Shinju pensi que sou idiotes.

Totes:Shinju?

MajorMoon:Ah, no se. Crec que em van dir que es diu així,jaja!També podeu fer que les vostres fadetes es transformin en una doble vostre. La llàstima es que, sent dobles, diran sempre el seu nom.



Al dia següent . . .



Miyoko:Ko-Ko, transforma’t en mi, siusplau.



La Ko-Ko es transforma.



Miyoko:Molt bé,ara,posa’t al llit i dorm,o almenys,fes-ho veure.



Ko-Ko:Kokokoko.



La Miyoko marxa cap a la botiga. Un cop allà . . .



MajorMoon:Vinga,anem!



Van cap a la porta i hi entren. Arriben a la parada de la Shin i la Shin-Shin.



Shin i Shin-Shin:Hola!

Shin:Avui també esta amb nosaltres

Shin-Shin:La nova aprenenta,la Shinju.

Shinju: Hola.

Totes:Hola,encantades!

Akari:Jo sóc l’Akari,la meva germana bessona,la Hikari. La castanya és la Miyoko, la dels cabells verds és la Sara i la que queda,la Juliett.

Shin:Ara,assenteu-se en un pupitre d’aquells

Shin-Shin: I escriviu la cosa que més odieu.



S’assenten totes i ho escriuen.



Shin:Molt bé.



Fa un avio amb cada paper i l’envia.



Shin-Shin:Ara seguiu aquell camí. Heu d’aconseguir trobar aquesta bandera i portar-la.



Els hi don una foto.



Shin i Shin-Shin:Bona sort!



Comencen a caminar. De sobte, apareix en Takeshi.



Takeshi: Mira que infantils!Van disfressades de bruixes,Ui,Ui!

Sara:Grrr. Takeshi!



Agafa el barret de la Sara i el llença enlaire. El barret va a parar en una branca.



Sara:El barret!

Hikari: - - - -!Ocells, agafeu el barret amb cura i torneu-li a la Sara!



Surten ocells i li tornen. De passada, comencen a perseguir en Takeshi.



Sara:Gracies!



Continuen. De sobte,apareixen nois empenats vestits amb roba d’estampat de lleopard i s’acosten cap a elles.



Nois:Oh,Akari, ets molt guapa!

Akari:Argg!!!!!Quin fàstic!!!

Totes:Te raó.

Nois:Akari,fes-me un peto!

Akari:Quin fàstic!Traieu-me’ls de sobre!

Miyoko:Agafem les escombres!



Totes,inclòs la Shinju ho fan.



Juliett:Bé,ens han perdut de vista!



Al cap de poc,baixen a terra. Ara es troben en un poble amb les parets amb pintades racistes.



Juliett:Aah!Que horrorós!



La gent del poble la sen i van cap a ella.



Persona1:Mireu aquesta!Quina cara que te de dir això!

Persona2:Posem-la a la presó!A més, es bruixa!

Totes:AAAAAAAHHHH!!!!!!

Sara:- - - -!Que s’aturi el temps! Correm abans es torni a posar el rellotge en marxa!



Comencen a córrer. Ara troben un altre poble.



Persona:;Ah!Mireu aquella, que lletja!

Persona:No em facis vomitar!

Persona:Fora!Fora!

Miyoko:M’ho diuen a mi!

Shinju:T’has ficat en problemes.

Sara:Si,digueu ara!No és la única ella!



La gent començà a llençar-lis menjar.



Shinju:Ecs!Quin examen més brut que estem fent!

Akari:Millor que callis! - - - - - que ells vagin vestits horters!

Persones:Arg!Vaig fatal!Me’n vaig a casa!



Continuen caminant. Ara hi ha un poble ple de fotos de gent desapareguda..La Shinju es posa a plorar.



Miyoko:Shinju . . .

Shinju:Que passa?Els meus pares van desaparèixer,normal que em posi així,no?

Totes:Oh

Juliett:Jo no ho sabia. Ho sento molt. Jo sóc adoptada,vinc de Romania. Els meus pares van morir en un atemptat.

Shinju:Una persona que em pot entendre. Jo vaig aparèixer a la porta d’un orfenat de Yokohama dins d’un cotxet de nen petit i una carta on hi posava com em dic i quatre coses més.

Hikari:Vinga,no ploris. Passem ràpid el poble.



Continuen. Ara hi ha un poble de ciutat. Hi ha moltes carnisseries.



Hikari:Oh no!Es terrible!

Carnisser:Voleu carn?Us en dono de franc!

Hikari:Ecs,no gracies!



La Hikari marxa corrents.



Totes:Hikari,espera’ns!



La Hikari va cap a un turo. Allà hi ha una bandera. La Hikari baixa corrents amb la bandera.



Sara:Eh,Hikari, que fas amb això?

Hikari:Era el que ens demanaven!



Totes agafen l’escombra i van cap a la parada.



Shin:Ja sou aquí!

Shin-Shin:Molt bé!Heu aconseguit superar les coses que odieu!

Juliett:Era això la finalitat?

Shin:Si!

Shin i Shin-Shin:Esteu aprovades!



Tornant . . .



MajorMoon:Molt bé!Que, us ha agradat estar amb la Shinju?

Totes:Si!

No hay comentarios:

Publicar un comentario