martes, 3 de agosto de 2010

Y el ultimo por hoy...

Un capitulo muy divertido sobre Sara...

Per què no puc ser com sóc?






Un dia a la casa màgica . . .



Akari:Que avorrit . . .No ve ningú avui . . .

MajorMoon:No et queixis!Mentres,esteu fent objectes,no?

Sara:Jo vull fer objectes de lluita lliure!

Miyoko:Jo de gats!

MajorMoon:Com?Lluita lliure?Gats encara,però lluita lliure?A qui li agrada?

Sara:A mi . . .

MajorMoon:Això és . . .Estrany! Com li pot agradar a una nena això?

Miyoko:A mi m’agrada una mica també . . .

MajorMoon:Wii-Wii!Porta’m un got d’aigua, sius plau!M’estic marejant!

Akari,Hikari i Juliett:Crec que es desmaiarà

MajorMoon:Per avui,podeu tornar a casa,noies.

Totes:Bé,doncs adéu i que et milloris!



Al sortir . . .



Akari:Això teu,Sara,es un cas molt difícil . . .

Sara:Tu qui ets per dir això?!?Ho saps de fa molt temps que es la meva afició!

Akari:Si,però només dic que no és gaire femení veure gent pegant-se.

Sara:Adeu!



Marxa corrents. L’endemà al matí . . .



Miyoko:Sa-Sara!



La Sara està amb dues cuetes i amb faldilla.



Sara:Hola Miyoko.Com estàs?

Miyoko:Però, que fas vestida així!

Sara:No t’agrada?Esta de moda.

Miyoko:No es això. o et fa per a tu. Tu ets més . . .



Arriba la Juliett.



Juliett:Hola!Sara!Que fas així!

Sara:Crec que no quedo be. Avui aniré a comprar roba.

Juliett i Miyoko:Aaaaaaaaaah! A aquesta li ha agafat alguna cosa!!!!!!!!!!



Arriba l’autobús i pugen.



Akari i Hikari:Sa-Sara!

Sara:Si, soc jo!

Akari: Que fas així?

Sara:Anar vestida. Avui no vindre a la botiga.

Hikari:Per que?

Sara:Aniré a comprar roba.

Totes:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!



A la tarda, a la botiga . . .



Akari:MajorMoon, avui hem de tancar!

MajorMoon:Per que?

Hikari:Vas dir allò a la Sara i . . .

Juliett:S’està tornant com l’Akari!

Akari:Eh!

Miyoko:Bé,marxem!

Totes:Adéu!

MajorMoon i Wii-Wii:Adéu,adéu.



Surten de la botiga i van al pati de darrere. És transformen i se’n van amb escombra.



Miyoko:Bé,ara anem a buscar la Sara!

Akari:Anem a on hi hagin botigues de roba.



Hi van.



Hikari:Està allà entrant en aquella botiga!

Akari:En aquella botiga hi vaig sovint. Encara em copiarà!

Juliett:Baixem hi transformem-se en insectes!Podrem espiar-la!



Baixen en un carreró, es transformen i entren a la botiga.





Miyoko:Va cap aquell mostrador,hem de fer alguna cosa!

------------------ que el preu sigui mes alt!



Sara:Oh, es massa car, vaig a una altra botiga.



Hikari:No perdem mes temps i anem a fora a parlar amb ella.



Surten ràpidament i un altre cop al carreró, es transformen en humanes.



Akari:Sara!

Sara:Ah,hola!

Miyoko:Hem de parlar amb tu!

Sara:Ah si?Que voleu?

Juliett:Creiem que no has de fer això.

Hikari:Cadascú es com és i no cal canviar perquè t’ho diguin.

Akari:Sincerament m’agradaves més,com a amiga,clar, tal com erets abans.

Sara:De debò creieu això?Per que no m’ho vareu dir?La veritat es que tampoc m’agrado així.Gracies!



Es llença cap a elles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario